HOE KUN JE JOUW PERSOONLIJKE TEGOED INLEVEREN OP DE WEBSHOP?

Om jouw spaarpunten te verzilveren dienen er 2 stappen uitgevoerd te worden:


1. Activeer spaarpunten

Jij bent bij ons geregistreerd met jouw email-adres. Dit is het zelfde email-adres waar naar we jou de mail naar gestuurd hebben.

Dit email-adres kun je gebruiken om in te loggen.
Rechtsoven op onze webshop staat een icoon om in te loggen. Als je hier met de muis overheen gaat, verschijnen er 2 mogelijkheden; "Inloggen" en "Punten inwisselen". (Zie hieronder)

Klik op "Punten inwisselen", waarna onderstaande pop-up verschijnt. Vul vervolgens jouw email adres in waarmee je bij ons geregistreerd bent.

Klik vervolgens op "Email verzenden. Er zal een mail naar je gestuurd worden. (Zie hieronder).


Ga naar je mailbox, waar onderstaande mail te vinden is. Klik vervolgens op "Wissel punten in".

Nu opent je browser en zit je weer ben jij ingelogd en ben je in staat om jou bonuspunten en het extra tegoed tijdens het afrekenen te claimen.




2. Het claimen van je tegoed tijdens het afrekenen


Als je wilt afrekenen klik je vanuit het winkelmandje op afrekenen.  Vervolgens zijn jouw persoonlijke gegevens ingevuld. Controleer deze of dit correct is. Bij de artikelen staat: "Heeft u een kortingscode of spaarpunten?".  Klik vervolgens op "Klik hier om een optie te selecteren".

Vervolgens kun je gebruikmaken van een kortingscode KERST15 en ook het aantal bonuspunten dat je wilt inleveren invullen. (Zie hieronder)


Vervolgens klik je op "Toepassen". waarna de totale korting in mindering worden gebracht op het totaalbedrag. Hierna kan de transactie afgerond en betaald worden.






HOE WERKT ONS SPAARSYSTEEM?

Bij besteding van iedere 20 euro ontvang je van ons 1 spaarpunt ter waarde van 1 euro. Jouw tegoed kun je bij een volgende aankoop verzilveren. Dit kan zowel in onze winkel als op onze webshop. Doordat wij je aankoop registreren op jouw naam, hoef jezelf niet meer de aankoopbon te overhandigen indien je een garantieclaim hebt.